ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

ما۲۴نفر

(تارنمای دانشجویان معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی ۹۱ - دانشگاه امام صادق(علیه‌السلام

محفل ۲۴ دانشجوی معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی دانشگاه امام صادق(ع). سعی می‌کنیم آن‌چه خودمان و دیگر دانشجوهای معارف‌اسلامی و علوم‌سیاسی به آن نیاز دارند را منتشر کنیم.
اگر شما هم اطلاعاتی برای انتشار دارید، با ما به اشتراک بگذارید.
منتظر انتقادها و پیشنهادهای شما هستیم.
دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

"ما۲۴نفر" یک‌ساله شد!

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پارسال، چنین روزهایی، اولین نوشته‌ی تارنوشت دورهمی ما۲۴نفر را علی‌رضا منتشر کرد. چند مطلب بعدش هم فقط زحمت علی‌رضا بود. البته اون زمان ما۲۵نفر بودیم که با عروج مرحوم نصرتی -حفظه‌الله-، یک مدت بالای تارنوشت نوشتیم ما۱-۲۵نفر!

اول کار از هر دری سخنی بودیم تا کم‌کم این تارنوشت هم نظمی به خودش گرفت، علی‌آقا وارد جمع نویسنده‌ها شدن و بعد از زیاد شدن تعداد مطالب، بازدید‌کننده‌ها هم زیاد و زیاد‌تر شد.

 

بقیه مطلب طبعا در ادامه مطلب!

با هم مروری بکنیم بر یک‌سال گذشته تا کنون.اولین مطلب وبلاگ روز ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ توسط علی‌رضا منتشر شد.(ناگفته نماند که خیلی وقته که صبحانه کاری نداشتیم!). تا الآنی که در خدمت شما هستیم بیش از ۱۳۰ مطلب منتشر شده.

بیشترین مطلب در ماه مربوط میشه به آذر ماه امسال که ۲۶تا شد. در بین همه‌ی مطالب هم تا الآن مطلب ما ۲۴نفر هفته اول بهمن با ۷ بازدید کمترین و اصطلاحات پرکاربرد زبان‌انگلیسی هم با حدود ۵۰۰بازدید، بیشترین بازدید‌کننده را داشته‌اند.

پرنظرترین(پربحث‌ترین) مطلب هم مربوط میشه به آقا ابوالفضل بابایی در نتعلم اللغة العربیة۴ که چهار نظر داشته. این تعداد بالای نظر نشان از مشارکت بالای ما۲۴تا در مطالب وبلاگ داره(بر خلاف گروه تلگراممون که همیشه سوت و کورِ، نمونش همین دیشب!). روی هم، کل نظرات وبلاگ با احتساب نظرات به درد نخور به ۹۰تا هم نمی‌رسه!

انتشار مطالب خبری و آموزشی عربی و انگلیسی هم ابتکاری بود که ابوالفضل و امیرحسین همت کردند، ولی چند هفته‌ای هست که به بهونه‌ی امتحانات(که واقعا هم بهونه‌ی مهمی هست!) از انتشارش خبری نیست!(حکایت ترجمه مقاله کیسینجر توسط امیرحسینٍ که انشاالله بعد از وفات کیسینجر منتشر خواهدشد!)

اوایل امسال یا تابستان بود که با فراخوان علی‌آقای یاسمی باروبندیل را جمع کردیم و از وایبر کوچ کردیم به تلگرام و دورهمی اصلیِ مجازیِ ما اونجاست. یک گروه ایمیلی هم داریم که هرازگاهی کسی چیزکی می‌فرسته.

کل بازدید‌های وبلاگ تا الآن حدود ۴۲۰۰ و نمایش‌ها هم ۱۳۵۰۰تا بوده. نه کم و نه زیاد البته با جای رشد زیاد. پربازدیدترین روز هم مجددا مربوط میشه به آذر امسال، ۹ آذر با ۴۵ بازیدید و پرنمایش‌ترین روز هم ۱۰ آذر با ۱۳۹۳ نمایش! همچنین بیشترین بازدید وبلاگ هم روز دوشنبه بوده، دقیقا روزی که در ترم گذشته بیشترین ساعات کلاسی را داشتیم و طبعا بالاترین میزان اتصال به اینترنت!

فعال‌ترین نویسنده هم در یک‌سال گذشته، خودم بودم با ۷۵ مطلب! :)

از بین تارنوشت‌های ما۲۴نفر که در ستون کناری درج شدند، بیشترین کلیک مربوط میشه به دست‌نوشته‌های یک جوجه دانشجو با ۱۰۲ کلیک و ملک مهدوی با ۹۲ کلیک.

اما نقطه عطف این تارنوشت که چیزی کم از یک پیچ تاریخی نداشت، انتشار گزارش فعالیت‌های ارزشمند و بی‌نظیر آقای آرش مقصودی، نماینده محترم و معزز کد بود که به تارنوشت رنگ و بویی دگر بخشید!! پیامی که در روز دوم تیرماه سنه‌ی ۱۳۹۳ خورشیدی منتشر شد.

حالا در آستانه یک‌سالگی هم لباس تارنوشت را عوض کردیم(البته بازهم به پیشنهاد آقا علی‌رضای مهدویان تغییرات کوچکی خواهیم داشت!) و هم دامنه isupol91.ir را که در نظرسنجی بین بچه‌ها برگزیده شد، برای تارنوشت فعال کردیم. پس از این به بعد با این نشانی وارد بشید، چون تا چند روز آینده نشانی isupol91.blog.ir در دسترس نخواهد بود.

انشاالله در ترم و سال پیش رو، مطالبی مفید‌تر منتشر کنیم که نه فقط برای خودمون، بلکه برای همه‌ی دانشجوهای علوم‌سیاسی کشور مفید باشه. به همت ما۲۴نفر!!

 

پ.ن: طرح بانک اطلاعات علوم‌سیاسی را بازهم آقا علی‌رضای مهدویان بر عهده دارند که جزئیاتش به زودی عرض خواهد شد.

پ.ن۲: ۱۰۰واحدی شدیم!

پ.ن۳: بهمن ۱۳۹۸ این تارنوشت چه وضعیتی خواهد داشت؟ من و شما کجاییم؟

پ.ن۴: خواستم یک تصویر ما۲۴تایی بگذارم، گفتم شاید بعضی دوست نداشته باشند!

پ.ن۵: نظم مذکور در ابتدای نوشته مثل نظم همین نوشته است.

نظرات (۳)

احسنت!
خدا قوت
کاخوبی کردید هم برای تغییر هم این گزارش
من که حال کردم :)
پاسخ:
حال عالی مستدام!
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۲۰ علیرضا مهدویان
سلام
با تشکر از آقای خانی بخاطر خلاصه ای که ارائه کرد و کمال سپاس را داریم از تمام دوستانی که تا این لحظه در بروزرسانی تارنوشت همراهی کردن.
6 روز دیگه تارنوشت ما یکساله میشه البته اگه سالمون کبیسه نباشه! پیشاپیش یکسالگی ما 24 نفر رو تبریک میگم.
آرش خان هم منت گذاشتن بر سر رعیت و ذیل این مطلب نظر دادن. سایه حضرت بر سر بچه های کد مستدام.
امیدوارم سالی توام با بازدیدهای بیشتر و مطالبی پربارتر داشته باشیم.
پاسخ:
تو خوبی!
ان شاءالله یه روز برسه که تولد ۱۰۰ سالگیتون رو جشن بگیرید
پاسخ:
ان‌شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی